26 lutego 2020 uczniowie klasy VIB wzięli udział w nietypowej lekcji będącej częścią innowacji pedagogicznej "Bawię się i uczę" - Gamifikacja jako sposób na wykorzystanie wiedzy i umiejętności w praktyce. Sala lekcyjna zamieniła się w przestrzeń kosmiczną, na której znajdowało się 6 stacji kosmicznych, na których rebelianci- uczniowie klasy VIB, mieli stoczyć w grupach wygenerowanych przez platformę Quizlet walkę z zadaniami z języka angielskiego i matematyki. Zadania tematycznie połączone były z filmem Gwiezdne wojny- opisem postaci, zdjęć z filmu po angielsku, natomiast z matematyki uczniowie mieli za zadanie złamać kod otrzymany od mistrza Yody oraz pokonać łamigłówki matematyczne. Zaraz po dzwonku uczniowie stali się "rebeliantami-zakładnikami" Lorda Vadera i wkraczali na jego mroczny statek. Aby się z niego wydostać musieli stoczyć walki z zadaniami na stacjach gamingowych. W tym przypadku zdecydowanie nastąpiło przebudzenie neuronów:) Naturalnie uczniowie pracując w grupach wygrali walkę z zadaniami i wydostali się w ten sposób z mrocznej rzeczywistości :) Lekcja została przygotowana przez panią Edytę Koszałkę oraz panią Urszulę Rudnik.
czwartek, 27 lutego 2020
Star Wars - The Neurons Awakens- Gwiezdne Wojny - Przebudzenie Neuronów
26 lutego 2020 uczniowie klasy VIB wzięli udział w nietypowej lekcji będącej częścią innowacji pedagogicznej "Bawię się i uczę" - Gamifikacja jako sposób na wykorzystanie wiedzy i umiejętności w praktyce. Sala lekcyjna zamieniła się w przestrzeń kosmiczną, na której znajdowało się 6 stacji kosmicznych, na których rebelianci- uczniowie klasy VIB, mieli stoczyć w grupach wygenerowanych przez platformę Quizlet walkę z zadaniami z języka angielskiego i matematyki. Zadania tematycznie połączone były z filmem Gwiezdne wojny- opisem postaci, zdjęć z filmu po angielsku, natomiast z matematyki uczniowie mieli za zadanie złamać kod otrzymany od mistrza Yody oraz pokonać łamigłówki matematyczne. Zaraz po dzwonku uczniowie stali się "rebeliantami-zakładnikami" Lorda Vadera i wkraczali na jego mroczny statek. Aby się z niego wydostać musieli stoczyć walki z zadaniami na stacjach gamingowych. W tym przypadku zdecydowanie nastąpiło przebudzenie neuronów:) Naturalnie uczniowie pracując w grupach wygrali walkę z zadaniami i wydostali się w ten sposób z mrocznej rzeczywistości :) Lekcja została przygotowana przez panią Edytę Koszałkę oraz panią Urszulę Rudnik.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Międzynarodowy Konkurs Kangur Matematyczny
Międzynarodowy Konkurs Kangur Matematyczny Kangourou Sans Frontières Towarzystwo Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematyczn...

-
4 października 2019 roku obchodziliśmy IX Światowy Dzień Tabliczki Mnożenia, więc już od 30 września przgotowywaliśmy sie do obcho...
-
Klasa piąta uczestniczyła w zajęciach edukacyjnych przeprowadzonych w ramach innowacji pedagogicznej pt. „Bawię się i uczę”....
-
11 marca, w związku z obchodami Dnia Liczby Pi w szkole odbędą się konkursy na: 1.Najdłuższą Pi-nitkę wykonaną przez uczniów. Pi...
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.