Innowacja pedagogiczna w klasie IV
"Bawię się i uczę".
Gamifikacja jako sposób na wykorzystanie wiedzy i umiejętności w praktyce.
Niniejsza innowacja jest innowacją dydaktyczno-metodyczną. Realizacja programu odbywa się na lekcjach języka polskiego i matematyki.
Trzy razy w roku szkolnym 2018/2019 po omówieniu zaplanowanych lektur uczniowie biorą udział w grze terenowej i muszą rozwiązywać zadania inspirowane wydarzeniami z poznanych powieści. Najlepszy zespół nagrodzony zostanie ocenami celującymi, a jego członkowie będą mogli wziąć udział przy tworzeniu kolejnych gier. Autorami innowacji są panie: Małgorzata Mielniczuk (język polski), Edyta Koszałka (matematyka) oraz pani Jowita Mróz (historia).
Fotografie z pierwszej gry po omówieniu lektury "Mikołajek".
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.