niedziela, 27 stycznia 2019

Innowacja pedagogiczna w klasie IV

Innowacja pedagogiczna w klasie IV 
"Bawię się i uczę".
Gamifikacja jako sposób na wykorzystanie wiedzy i umiejętności w praktyce.

Niniejsza innowacja jest innowacją dydaktyczno-metodyczną. Realizacja programu odbywa się na lekcjach języka polskiego i matematyki.
Trzy razy w roku szkolnym 2018/2019 po omówieniu zaplanowanych lektur uczniowie biorą udział w grze terenowej i muszą rozwiązywać zadania inspirowane wydarzeniami z poznanych powieści. Najlepszy zespół nagrodzony zostanie ocenami celującymi, a jego członkowie będą mogli wziąć udział przy  tworzeniu kolejnych gier. Autorami innowacji są panie: Małgorzata Mielniczuk (język polski), Edyta Koszałka (matematyka) oraz pani Jowita Mróz (historia). 

Fotografie z pierwszej gry po omówieniu lektury "Mikołajek".





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Międzynarodowy Konkurs Kangur Matematyczny

Międzynarodowy Konkurs Kangur Matematyczny Kangourou Sans Frontières Towarzystwo  Upowszechniania Wiedzy i Nauk Matematyczn...